24 груд. 2015 р.

Результати блог хопу Вензелика та Аґрафки.

Мої вітання! Сьогодні я  до вас з приємною звісточкою про переможців нашого блог хопу!
Не втомлюся писати "ДЯКУЮ"!
Дякую за вашу участь!
Дякую за всі ваші коментарі!
Дякую за схвальні відгуки!
Перейдемо до справи. За головним призом - сертифікатами по  300 грн.- загляньте в основні блоги Майстерні "Вензелик" і Магазину "Аґрафка" Результати вже чекають на вас.
А переможцем серед коментаторів в моєму блозі стає
Любця, вітаю і дуже сподіваюся, що моя листівка Вас порадує в цей час приготувань до зимових свят. Напишіть, будь ласка,  мені на пошту ochornyak@ukr.net свою адресу.

2 коментарі:

  1. Ура! Листівочка вже в мене! Вона така прекрасна, а ще купа подаруночків😍 це так приємно і не очікувано. ❤❤❤ Орися- я фанат ваших робіт 😍🎈

    ВідповістиВидалити